HUNicum Mediterranean Sea Challenge

2009. július 24-én útjára indul a HUNicum Mediterrian Sea Challange, melynek keretében válogatott fiatalok Spanyolországból (Szicília és Korfu) érintésével Gergő Kapitány vezetésével újra magyar vízre hozzák a Dr. Kumhó nevű vitorlást.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Képek (véletlen sorrendben)

Friss topikok

  • Sün77: G Kapitány hajója kéthete lassan hogy partot ért és erről sehol egy szösszenet. Sok bold boldogsá... (2015.10.15. 21:31) 2015 augusztus 23.II
  • Bitang Inas: maxigratuláció (2015.08.26. 21:56) 2015. augusztus 20-21.
  • Sün77: Az az unicum -os mindent visz (2015.08.24. 22:23) 2015. augusztus. 22
  • Sün77: Boldog születésnapot (2015.08.22. 18:41) 2015. augusztus 19.
  • Sün77: Szia G Kapitány! Az okés, hogy sikálod a sikát, de a letojod az olvasókat az már nem elfogadható. ... (2015.06.03. 00:21) 2015. Május. 27. Punat

2011.03.04.

2011.03.05. 14:05 G Kapitány

Kedves Barátaim!

Megkezdtem a Teak fával való ténykedést. Megkaptam a dekk melyik részeit kellene burkolnom, elkezdtem a pár nappal ezelőtt véglegesre szerelt csigák felbontását. Nagyon jól sikerült a szerelésük, mert sokkal tovább tartott a felszedésük. Ilyen apróság már nem torpant vissza attól, hogy megkezdődjön a hajón a látványos és nem egyszerű munka.

Timi, akkor nemsokára már nem is kell kísérgetni a kis szőröst, reggelente mert csak a barátai közé a játszótérre megy ki szaladozni kicsit?   

Üdv:

G. Kapitány & Galika

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunicummsc.blog.hu/api/trackback/id/tr132712688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sün77 2011.03.05. 21:44:03

Szia G Kapitány!

A "tik"et profilozva, kigyalulva kaptad a munkálatokhoz? Vagy a hajón sk falcolod? Ugye a sika termékeknél is találtatok jobbat erre a célra.

Voltam a Budapest Boatshow szerű képződményen. Minimális volt a kiállítói megjelenés. A nagyhajósok, a Bavaria kivételével távol maradtak. Elégedetlenek az EXPO Kft szolgáltatásának ár-érték arányával. De én megdatáltam a katamaránomat 950000-ért. Nagyon vagány. Siófokon ki is lehet próbálni. Kifogom, az biztos.
www.minicatamaran.hu/intro.html

Jó munkát! Várunk haza!
Gratulálunk a 3 foots havariamentes hajózáshoz.
Sün

vitorlázós tündérkirálylány 2011.03.06. 11:36:40

Süni! Ez a mini katamarán nem is rossz :-) Szerintem, ha veszünk egy ilyet, akkor az pont elszámolható költség csapatépítési eszközként. Ezt még jól kigondolom...

És örömmel jelentem, Balhé kutya bekerült a helyi látványosságok közé a nemzeti parknál. Szerintem a lakás előtti udvarra simán kiírhatom, hogy állatsimogató, és kérjük ne etesse a vadállatot. A sok turista amint megérkezik, rögtön rohan, hogy jaaaaaj, de aranyooos; apa nééézd, kiskutyaaaa! Ez a kis vakarék meg olyankor behúzza a fülét, és úgy néz felfelé, hogy a szeme fehérje is kilátszik egy picit. Ha nem tudnám, hogy éppen színészkedik, még az én szívem is megesne rajta. Aztán amint eltűnnek a potenciális simogatók, rögtön felélénkül - és elmegy őzet hajtani. Mármint a Balhé. És marha büszke. Jaaaa, meg önállósította is magát. Most, hogy jobb idő van, felfedezte, hogy hol van az étterem hátsó bejárata - értsd, a konyha. Na, neki ott van sürgős sündöröghetnéke, és csodák csodájára, valaki mindig megszánja valami kajával. Mert tőlem egyébként azt sem kap...
És ma, valami országos cukrászszövetséges találkozó van itt az étteremben. Csinálnak mindenféle extra sütit. Mondtam nekik, hogy nálam jobb tesztalanyt közel s távol nem találnak. Én aztán igazán szakértője vagyok a sütiknek, úgyhogy szóljanak, mikor kell menni kóstolni. A cukrász röhögött - viszont én komolyan gondoltam.
Khmmm..., és lázas is vagyok szerintem. Mert végre süt a nap...
süti beállítások módosítása