Kedves Barátaim!
A nagy érdeklődésre való tekintettel, most egy kicsi szakmai gyakorlat következik.
Az első feladat, a hajó vízvonal feletti részének felújítása
- Vizes 600 polírpapírral a mélyebb sérülések elsimítása.
- Polírozó géppel és pasztával az egész test átfinomítása.
- Polírozó géppel és finis folyadékkal a végleges felület kialakítása.
A második feladat, a motor általános generálja, ékszíj, olaj, tömbszelence, Aba bilincsek.
- Az olaj felhígítása olyan állapotra, hogy ki lehessen szívni az olajteknőből.” Nem megszokott probléma”
- Ékszíj valós méretének meghatározás, ékszíj és generátortartó csavar csere.
- Aba bilincs létszámának növelése a vízvonal alatt, 1-ről 2-re.
- A besült 4 és fél helyett a gyári 3 berakása.
A harmadik feladat, mélységmérő műszer beépítése a régi helyére.
- A régi műszer „15 éves” eltávolítása, flex és 15ös fúró, 2” csőfogó segítségével.
- A műszer kiszerelése után a maradt felület javítása üvegszállal és West System epoxi műgyantával, lassú edzővel
A negyedik feladat, alga gátló lecsiszolás, új alga gátlórendszer felépítése.
- Rendszer ajánlat: vc tar 2 alapozó, vc 17 m alga gátló.
- Az ajánlat elutasítva, mert a tar 2 már nem modern anyag, mert már nem forgalmazza a West Marina.
- 2. ajánlat primoxon alapozó, mikron extra alga gátlóval. nem nyert, mert az angol leírás a primoxon alapozót fém felületre írja így ez badarság.
- A végleges alga gátló még várat magára
Az ötödik feladat, az árboc vezetékcseréje.
- A rádió 50 omos koax és a horgonyfény, dekkfény vezetékei sodort 3 eres kábelre.
- Másfél hete nem jön a neten.
Kedves Olvasó!
A fenti feladatok csak olyan körülmények között jöhetnek létre, hol nem a magyar fordítású szoróanyagokat használják, hanem az anyacég által kibocsátott brossúrák alapján választank.
Üdv: G Kapitány