HUNicum Mediterranean Sea Challenge

2009. július 24-én útjára indul a HUNicum Mediterrian Sea Challange, melynek keretében válogatott fiatalok Spanyolországból (Szicília és Korfu) érintésével Gergő Kapitány vezetésével újra magyar vízre hozzák a Dr. Kumhó nevű vitorlást.

Naptár

május 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Képek (véletlen sorrendben)

Friss topikok

  • Sün77: G Kapitány hajója kéthete lassan hogy partot ért és erről sehol egy szösszenet. Sok bold boldogsá... (2015.10.15. 21:31) 2015 augusztus 23.II
  • Bitang Inas: maxigratuláció (2015.08.26. 21:56) 2015. augusztus 20-21.
  • Sün77: Az az unicum -os mindent visz (2015.08.24. 22:23) 2015. augusztus. 22
  • Sün77: Boldog születésnapot (2015.08.22. 18:41) 2015. augusztus 19.
  • Sün77: Szia G Kapitány! Az okés, hogy sikálod a sikát, de a letojod az olvasókat az már nem elfogadható. ... (2015.06.03. 00:21) 2015. Május. 27. Punat

2010 8.bejegyzés

2010.03.02. 03:19 G Kapitány

Kedves Barátaim!

A nagy érdeklődésre való tekintettel, most egy kicsi szakmai gyakorlat következik.

Az első feladat, a hajó vízvonal feletti részének felújítása

-          Vizes 600 polírpapírral a mélyebb sérülések elsimítása.

-          Polírozó géppel és pasztával az egész test átfinomítása.

-          Polírozó géppel és finis folyadékkal a végleges felület kialakítása.

A második feladat, a motor általános generálja, ékszíj, olaj, tömbszelence, Aba bilincsek.

-          Az olaj felhígítása olyan állapotra, hogy ki lehessen szívni az olajteknőből.” Nem megszokott probléma”

-          Ékszíj valós méretének meghatározás, ékszíj és generátortartó csavar csere.

-          Aba bilincs létszámának növelése a vízvonal alatt, 1-ről 2-re.

-          A besült 4 és fél helyett a gyári 3 berakása.

A harmadik feladat, mélységmérő műszer beépítése a régi helyére.

-          A régi műszer „15 éves” eltávolítása, flex és 15ös fúró, 2” csőfogó segítségével.

-          A műszer kiszerelése után a maradt felület javítása üvegszállal és West System epoxi műgyantával, lassú edzővel

A negyedik feladat, alga gátló lecsiszolás, új alga gátlórendszer felépítése.

-          Rendszer ajánlat: vc tar 2 alapozó, vc 17 m alga gátló.

-          Az ajánlat elutasítva, mert a tar 2 már nem modern anyag, mert már nem forgalmazza a West Marina.

-          2. ajánlat primoxon alapozó, mikron extra alga gátlóval. nem nyert, mert az angol leírás a primoxon alapozót fém felületre írja így ez badarság.

-          A végleges alga gátló még várat magára

Az ötödik feladat, az árboc vezetékcseréje.

-          A rádió 50 omos koax és a horgonyfény, dekkfény vezetékei sodort 3 eres kábelre.

-          Másfél hete nem jön a neten.

 

Kedves Olvasó!

A fenti feladatok csak olyan körülmények között jöhetnek létre, hol nem a magyar fordítású szoróanyagokat használják, hanem az anyacég által kibocsátott brossúrák alapján választank.

Üdv: G Kapitány

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunicummsc.blog.hu/api/trackback/id/tr501801830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sün77 2010.03.02. 08:07:40

Szia Gery!
Köszönöm a részletes programismertetőt.
De így nem értem, hogy az első képen mit matatsz a kormánykerék csapágy ás a lánckerék körül?
Ma hajnalban fél háromig ültem a skype előtt, hogy válthassak veled pár szót, de nem nyertem.
Mikor fogunk tudni beszélni?

Jó munkát! Jó szelet! És spanolj a dokkmunkásokkal.Szerintem megéri.

Sün

vitorlázós tündérkirálylány 2010.03.02. 08:57:00

Óóóóó, hát hogy milyen jó lesz ez a fenti ismertető, ha hajófelújításos pályázatot írok majd... De egyébként nagyon tanulságos, csak a negyedét se nem értem...
Sün: khm..., Te nem angolt tanultál az este? :-)

Sün77 2010.03.02. 10:57:02

De tanultam, meg rajzoltam, meg notebookot telepítgettem, meg veled és Indyvel cseteltem és vártam a parti kapitányunkra. Összetett személyiség vagyok, csak az egyszerűbb fajtából.

KaTamás 2010.03.02. 13:29:11

Azt nem közölted (egyébkéntsziafiam), hogy a polírpapír milyen színű és milyen égtáj irányába kell oda-vissza mozgatni. Meg a csajokról és sörökről sem írtál semmit!

vitorlázós tündérkirálylány 2010.03.02. 15:25:35

Titkársági közlemény:
Parton ragadt Kapitányunk üzenete a hazaiaknak: minden reggel fél 7 magasságában (és szélességében) érhető el a skype-on. Már, akit érdekel...
Nálunk ez +6 óra :-)
Titkársági közlemény vége.

zsee 2010.03.03. 12:03:38

Szeva Anya,

én csak itt ülök és nézem, hogy micsoda szakmai munkát végzel (illetve nem, ha éppen nem tudsz).
De azért néhány megjegyzés az eddigi dolgokhoz:
1., Mikor látunk bikinis lányos képeket? A hajó szép, de madarak itt is vannak :)
2., Mikor látunk már képeket Jupiter by night felirattal és a hozzá tartozó élménybeszámolót. Kérlek ne hozz szégyenbe, ez így nagyon nem jó. Ha megadod a címed, küldök egy karton bort és 1-2 üveg Unicumot :)
3., Szerintem a csiszolópapírról külön blogot kéne indítanod. Szerintem 2-3 hónapon belül a legnépszerűbbb site lenne a magyar hálón :)
4., Az esőnek örülj, mert ha nem örülsz, akkor is esni fog! Tehát ha örülsz neki, akkor még jó kedved is lesz!
Most hirtelen ezek a gyors észrevételeim. Nem csüggedni, fel a fejjel és ha kell szólj és kiemnekítünk abból a kapitalista fertőből!!!

Rigó gyerek
süti beállítások módosítása